onsdag 27 februari 2013

it's always the darkest before you see the light.




God morgon! Eller morgon och morgon. Det var segt imorse. Jag drömde en hel actionfilm inatt och var totalt slut när jag vaknade. Mina drömmar är alltid en kamp för livet. Ofta är det brinnande krig och jag är tvungen att fly. Inatt invaderades vi av rymdskapelser som tog över och tog livet av allt i sin väg(vi vann lite tid genom att stänga av all wifi. Ett litet tips bara). På något sätt kommer jag alltid väldigt nära de farliga och måste förhandla och klara utmaningar för att få leva. I det hela fanns nog en kärlekshistoria också så helt uselt var det inte, men ändå. Jag börjar vara trött på att kämpa för livet på nätterna.

Nu har jag förresten bestämt att jag har sportlov. Det är det fina med att bestämma sitt eget schema. Det mindre fina är att jag har dåligt samvete varje stund jag inte skriver. Det blir ganska tröttsamt i längden kan jag lova. Och jo, det hänger antagligen ihop med drömmarna.

Bilden tog jag från A-Ls instagram. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar