torsdag 15 november 2012

november.

Saker man kan göra en vecka i november.

lite försiktigt inleda julpyntandet. Eller jag satsar på vinterpynt, så att man kan ha det framme längre. 


vill ni virka likadana skridskor (förstås ni vill) så finns mönstret här


 så har jag försökt spela lite piano. Att göra olika saker med händerna, samtidigt, är tydligen inte min starka sida.

och ja, så har jag varit till frissan och klippt bort halva håret. Bara sådär. Jag är lite imponerad av min djärvhet faktiskt.

5 kommentarer:

  1. håre vart jättebra! å hede pynte va så sött så ja döjr lite! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. va skönt, ja e lite ovan ännu! haha, ja tror du e mitt största fan av allt ja virkar ;D

      Radera
  2. Vad snyggt det blev! Håret alltså :) Passar dig riktigt bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack! Det kändes hemskt konstigt att tvätta det bara, det tog slut så snabbt :D

      Radera
    2. Haha ja det är en bekant känsla, samma sak varje gång man klippt av lite mer :D

      Radera