söndag 9 september 2012

efter en vecka.







Förresten. Jag kan vara årets sämsta bloggare som skriver ett inlägg om att jag är dunderförkyld och sedan inte bloggar på en hel vecka. Jag dog inte, utan egentligen blev jag frisk redan på tisdagen och kunde gå på årets första föreläsning. Årets första Ollistisdag avverkades också traditionsenligt samma dag. Den kommer att gå till historien som en lång kö, en ny tatuering (dock inte på mig) och ett väldigt roligt pizzeriabesök.

Mest tid har ändå gått åt till det som syns på bilderna. Kökspanelen. Efter två kvällar med proffshjälp blev det äntligen klart och i fredags målade jag allt ett första varv. Nu återstår bara lite mer färg, lite mindre tejp och några hyllor så tror jag vi förklarar köket fullständigt. Lite sugna på nytt kakel har vi ändå blivit...

1 kommentar:

  1. Vad snyggt det blev! Oj då vi skulle få färdig panelen i vårt kök också!! :/

    SvaraRadera