måndag 11 februari 2013

sommarkrönika.

Ni kanske kommer ihåg att jag talade om en årskrönika. Efter att ha funderat på saken närmare, gått bak i arkivet och plockat ut bilder kom jag fram till att det inte går. Det finns helt enkelt för mycket fint. Jag stressar ofta upp mig över att jag "aaldrig gör något". Tydligen stämmer det inte. Speciellt sommarmånaderna skulle ensamma bilda ett kilometersinlägg av bilder på villaliv, fest och grillmiddagar. Lyxproblem. Verkligen. 

Istället kör vi lite sommarinspiration såhär februarimåndagen till ära. Snart är vi där igen.



Varma kvällar och minigolf.
 Vappen. Vidare förklaring onödig.

 
 I augusti renoverade vi mest hela tiden. Det var tungt och stökigt men ändå väldigt kul. Varje gång något gick fel eller väggarna buktade ut för mycket drog jag till med ett "men vi får ju i alla fall vara tillsammans".


Picknick i gröngräset.            





 Och slutligen födelsedagshelgen i Kimito. Jag hoppas att bruden längst till höger ställer till med något liknande i sommar.



1 kommentar: