fredag 8 mars 2013

mars.



Glad fredag och framför allt glad kvinnodag på er. Jag antar liksom att den lilla skara läsare jag har är kvinnor. Förutom pappa då. Jag är nu inne på tredje dagen med feber och börjar vara uttråkad till bristningsgränsen. I början var det skönt. Ni vet jag kunde se på serier och ligga på soffan med gott samvete. Men nu.

Första dagen var jag för trött för att se på film men nu har jag avverkat Harry potter och den flammande bägaren, Leap year, Hamilton: I nationens intresse och otaliga avsnitt Pretty little liars. Som bäst ser jag på Crazy stupid love. Om inte tabletter och finrexin gör mig frisk så kanske Ryan Gosling gör det. Och om inte så är det ju inte bortkastad tid precis.

Bilden hittar ni på min pinterest och den valde jag helt enkelt för att jag älskar tulpaner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar