onsdag 29 maj 2013

sommaren som kom.

När det blir mulet ska jag sätta mig vid datorn och blogga (tvätta, dammsuga upp sandhögar och rensa klädskåpet). Så har jag tänkt nu i en vecka, men herregud. Det blir ju aldrig mulet. Strålande sol och varmt redan från det att jag går ner efter vasabladet på morgonen. Helt otroligt. Inte bara för att det är härligt att vara ute, utan också för att det känns som att sommarstressen avtagit lite. Jag har redan simmat, blivit lite brun och druckit sangria på terrass. I maj.

Här får ni lite bilder från den senaste veckan. Det enda de har gemensamt är vädret.


En dag tvättade jag mattor med högtryckstvätten. Ytterst enkelt.


Så kom Sara och hälsade på och vi körde runt och såg på Vallgrunds skönhet. Här har ni en brygga där vi hängde, simmade och solade varje dag när jag var yngre. Det var nostalgiskt.





 En dag bakade jag en paj, hämtade upp en ytterst förvirrad Ann-Louise och tog med henne på babyshower.


Jag hoppas att resten av sommaren blir minst lika fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar