onsdag 29 maj 2013

5 år i ett album.


Den senaste veckan har jag också hållit på med ett litet projekt. Jag bestämde mig för länge sedan att jag skulle ge ett fotoalbum åt Emilia till 25-årspresent och började plocka ut passande bilder. Det blev en hel del.


Det blev så många att vardagsrummet inte räckte till. En salig blandning av sitzer, vappenfiranden, kalas, gulisintagningar och helt vanliga tisdagar. Jag blir så lycklig av allt roligt vi gjort och alla fina personer jag fått äran att umgås med. 


När jag var klar kom jag fram till att jag gärna skulle ha ett likadant själv. Kanske jag borde lägga in en ny beställning, det är ändå något speciellt med "riktiga" fotografier. 

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig idé :) och ja, det är så härligt med "riktiga" foton.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det! Men jag kan tänka mig att du skulle behöva otroligt tjocka album för dina fina bilder :)

      Radera
  2. alltså GUD va myki bilder :D superfin idé, va värdefullt att få na sånde! :)

    SvaraRadera
  3. Oj va fint! Hon blir säkert jätteglad! :)

    SvaraRadera
  4. Oj gud vad jag har ställt till det för dig! :D men en underbar present var det, tack tack tack <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåneej! Jag måst komma och titta i det nån kväll bara så vi kan vara nostalgiska tillsammans :)

      Radera