onsdag 23 maj 2012

en ö i köket.



Vi var lite oroliga över att köket skulle kännas litet efter att vi vant oss med mycket svängrum, men det var helt onödigt. Köksön passade perfekt. 



nu försöker jag bara komma fram till vad man ska ha på den. Enligt google är det mest vanligt att pryda bänkytan med fruktskålar och ljus. Jag måste nog fundera ut något bättre.





Måndagen ägnades åt att försöka hitta passande handtag. Det blev slutligen dessa från Säde. Nu behöver vi bara skruvar och sedan är det klart.

7 kommentarer:

  1. SÅ snygg! Men, något annat hade jag inte förväntat mig heller, då jag vet vilken snickare ni anlitat! ;)
    Skulle vara roligt att se en "helhetsbild" av köket! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo jisses, han fixar ju vad som helst :) Det är en del som saknas i köket ännu, som vägghyllor och färg, men en helhetsbild ska jag nog få till.

      Radera
  2. Vad fint ni har det! Väntar med spänning på att få besöka er när jag kommer hem till Finland :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jo jisses, får du förresten tillbaka din lägenhet då eller hur ska du göra över sommaren?

      Radera
    2. Första två veckorna skall ja bo me mami å papi å from 1 augusti borde ja vara på Handelesplanaden igen :)

      Radera
  3. Superfin blev den! :) Han e nog händig handär Kim!

    SvaraRadera