fredag 11 maj 2012

hintaralli.


Om du behöver utekläder, träningskläder, en festklänning eller kanske kuddfodral och handdukar så lönar det sig absolut att gå till Luhtas utförsäljning som nu pågår i gamla Euromarket. Jag och mamma var dit igår och förutom att jag blev virrig av folkmassan och antalet klädställningar, så fanns det en hel del fina grejer. Om inte lakansförrådet var fullt skulle nog några set av den kollektion Ivana Helsinki gjort för Luhta, fått följa med hem. Lite intresserad var jag också av en klänning från your face, men provrumsköerna avskräckte mig. Idag borde det väl ha lugnat ner sig lite.

Med tanke på hur många varumärken jag lyckades få in i ett inlägg så är det nästan synd att ingen sponsrar mig.


1 kommentar:

  1. Jag var där och tittade förra gången de var i stan. Men det var så sjukligt mycket folk som stod i kassköerna att jag inte hade lust att köpa något alls, vilket var lite synd för vi behöver fler handdukar och lakan och sånt...

    SvaraRadera