lördag 14 juli 2012

lite nytt och lite gammalt.


Hej! Jag lever och så här ser jag ut. Eller ska vi vara noga så var det igår jag såg ut så. Då gick jag på bio och såg Snow white and the huntsmen. Inte en film jag skulle ha valt själv, men överraskande bra ändå. Före bion provade jag kläder i säkert en halv timme och vad blev slutresultatet? De antika jeansshortsen och något randigt. Verkligen nytänkande. I håret var jag ändå lite nytänkande eftersom jag fixade en fiskbensfläta. Det har jag aldrig provat förut och trott att jag inte kan. Med hjälp av youtube kan man allt.

Nu ska jag förbereda mig för jobb. Känns lite surt eftersom det är lördag och fint väder, men med tanke på att jag i fjol jobbade alla lördagar och att jag i år bara jobbar tre, så är det inte så farligt. Speciellt inte eftersom det här är lördag 3/3. Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Härlig väggvärg bakom dig! Vad är färgkoden?

    unelmia-unelmia.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Tack! Väggen är tyvärr en tapet som fanns där när vi flyttade in, så jag har ingen aning. Just nu söker vi en tapet som passar ihop med just denna, eftersom en vägg i rummet har en förskräckligt ful fondtapet..

    SvaraRadera