fredag 6 juli 2012

vad gör du nuförtiden?



Igår satt jag vid Strampen och på bryggorna med dessa två damer. I solskenet avverkade vi sommarplaner, skvaller och som vanligt, förbättrade världen lite grann. På lördag ska vi på klassträff med ABI-07 gänget eftersom det är fem år sedan vi blev studenter. Även om jag är vän med de flesta på facebook och har något hum om vad de sysslar med så ska det bli roligt att träffas. I alla fall jag både hoppas och tror att jag är en lite annan person nu än för fem år sedan.

4 kommentarer:

  1. Jag har precis samma feelis :)

    SvaraRadera
  2. Ja, man har ju förändrats sedan man tog studenten. Men, det mest skrämmande är att på samma gång man kliver innanför dörren till klassträffen, och ser de forna klasskompisarna, så BLIR man den man var då. De forna kompis-grupperingarna bildas igen, om man blir den mes man en gång var! ;) om man nu va en mes vill säga, va man en del av tuffagänget, så lär man fortfarande vara det! Så nu vet du vad du ska förbereda dig på!;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag är faktiskt lite inställd på just det, ganska intressant varför det blir så! Roligt tror jag nu ändå att vi ska ha :)

      Radera