fredag 5 oktober 2012

magic.


 Igår kväll tog jag och Emilia oss ut i regnet för att gå på bio. Filmen vi valt var Magic Mike. En film om en grupp män som arbetar som strippor. Mycket naket, mycket muskler och mycket uniformer. Det var ganska skralt med män i biosalongen kan jag avslöja. Filmen var i alla fall absolut sevärd och Channing Tatum har nu fått återupprättelse. Jag har nämligen inte varit så fascinerad av honom på senaste tiden. Men nu. Nu är han tillbaka på min lista. Jag hoppas han ska trivas tillsammans med Ryan Gosling och Jesse Williams. Tänk er en film med dom tre. Herregud.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas jag inte förstör något för dig nu, men han längst fram liknar faktiskt lite på Markoolio :)

    SvaraRadera
  2. Haha, det har jag inte tänkt på, men kanske lite på den bilden :D men sen ska du se när han dansar...

    SvaraRadera