tisdag 2 oktober 2012

oktober.


                                                                                                                                                                                                 we heart it.

Jag tror det är höst på riktigt nu. Hur jag vet det? Det regnar och står oktober i min kalender. Oktober. Jag som skulle få så mycket gjort i september. Slutföra köksrenoveringen, skriva gradu, träna, plocka svamp och tja,  umgås.
En del har jag ändå gjort, som att se  på desperate housewives, fundera på hur mina burkar ska stå på de nya hyllorna och fått träffa saknade vänner som flyttat söderut. I graduväg har jag sökt stipendier. Det kan väl vara bra för motivationsbristen, och så har jag faktiskt börjat på en arbiskurs i aerobic. Det är kul att få skumppa runt lite på måndagskvällarna. Vill ni ha ett träningstips kan jag annars ge ett som sannerligen fungerar. Hitta en person som har en jopo och sätt dig på pakethållaren. Be sedan personen att cykla en passligt lång bit. Passligt långt är dock inte speciellt långt. Jopon är nämligen väldigt låga och du vill ju inte att dina fötter ska släpa i marken. Dina lår kommer att tacka dig.

Kanske september var en helt bra månad ändå. Kanske oktober blir ännu bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar