måndag 29 oktober 2012

måndag.





Så var det måndag. Igen. Förra veckan gick otroligt snabbt och så är det alltid om jag har något att se (eller inte se för den delen också) fram emot i slutet av veckan.  Torsdagen gick åt att vikariera och förvånas över snön och hur kallt minusgrader känns. Tänk att det är likadant varje år. På kvällen gick vi sedan för att se Next to normal på Wasa teater. Jag som brukar tycka musikaler är pinsamma blev riktigt imponerad av skådespelarnas sångförmåga. Jag menar, jag får andnöd och ont i halsen av att sjunga en psalmvers. De på scenen sjöng i flera timmar.

Veckans höjdpunkt var ändå lördagen för då var det äntligen dags för vår inflyttningsfest. Vi har ju ändå bott här i ett halvt år nu och sådär så. Det blev en toppenkväll om man nu får säga så om egen fest och jag blir så glad när människor jag tycker om, också tycker det är kul att umgås med varandra.

På bilderna kan ni se två inflyttningspresenter.Blommor och strössel. Jag vet inte hur jag har kunnat leva utan små pepparkaksgubbar-strössel.


1 kommentar: