fredag 7 juni 2013

white and bright.





Jag vet inte hur. Men tydligen har jag missat en fastighetsförmedling med helt otroliga hus. Stadshem. Jag har nämligen tröttnat lite på Alvhem eftersom de stylar alla sina objekt likadant men när det kommer till hus är det lite svårare. Eller vad sägs om det här?


Sovrum med smart förvaring under snedtak

Gamla fönster som dörrar

En mysig säng

Och en liten WC under trappan. Inredningen var väl inte så spännande men jag tror det skulle vara omöjligt att inte tänka på Harry Potter i ett sådant utrymme. 


4 kommentarer:

  1. Åh tack för tipset! SÅ fint! Älvhem börjar sannerligen kännas lite enformigt.

    SvaraRadera
  2. Alvhem mena jag ju, och inte Älvhem :D

    SvaraRadera
  3. Men Alvhems lägenheter är ju bara så fina! Inte bara stylingen, jag älskar alla vita golv och kakelugnar. Varför finns det så få sådana lägenheter i Finland?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de är superhärliga :) Men om man kollar ofta så är det ganska samma möbler och sådär. I sommar ska jag till Göteborg så då måste jag nog gå och titta lite i domdär fina kvarteren som brukar synas i annonserna. Jamen precis!

      Radera