torsdag 20 februari 2014

februari kommer näst.

HEJ!
Jag vet inte riktigt vad jag gör om dagarna nuförtiden. Väntar på bussar, jobbar en hel del och surfar kanske. Gläds åt att morgnarna blir ljusare och köper hem fredagstulpaner och chips. Funderar om man borde måla något med kalklitir eftersom "alla" gör det nu och drömmer om en solsemester. Letar matinspiration och överväger att skaffa gymkort. Växlar mellan att gilla och hata mitt korta hår. Och ja, längtar efter saknade vänner som kommer hit om två veckor. Ungefär det. Helt okej för att vara vardag i februari.

7 kommentarer:

  1. Gymkort jaaa :) Sku vara kul :) Nu tar jag ju inte i beaktande att du kanske tänkt skaffa till något annat gym än mitt men det kommer väl inte på frågan ;) hehe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej ja har no ditt gym i tankarna. Bara nån vill hyr ut åt mig så :) sedan anmäler jag mig frivillig som flytthjälp! Att pack saker e ju min specialitet ;)

      Radera
    2. fråga Emmi genast om gymkort. Hon har ett och åker till France resten av våren om några dagar.

      Radera
  2. Ditt hår är ju jättefint! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo när ja har locka de eller någå så kommer vi nog överens :) snaaaart ses vi!

      Radera
  3. jestas, måsta googla 'kalklitir' eftersom ja int had nån aning om va du prata om. Var ha ja månne vari? Kaffe nån dag denna vecka? (hör av mej på telefon eftersom internet är ytterst ointressant för mig just nu...kalkit..allt hittar dom på).

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja man undrar, du som är intresserad av både inredning och ekologiska val :D Jag hör av mig!

      Radera