torsdag 4 juni 2015

att ha på väggen.

Jag gillar olika posters och tavlor men kan ändå aldrig bestämma mig för exakt vad det är vi ska ha på väggarna. När jag kom in på Fashionells instagramkonto såg jag ändå något som jag visste skulle passa. Ett Birthday print med Melkers födelsetid och mått.
För en gångs skull struntade jag i att "det där är ju himmelens lätt att göra själv". Förstås skulle det vara enkelt att fixa ihop en liknande men eftersom jag saknar både printer som kan skriva ut i annat än A4 och framför allt, tid, så är jag glad att jag bara klickade hem en.
En annan tavla jag gärna skulle ha på väggen är den här.
Min fantastiska värld från Isa form.
Den tror jag Melker skulle gilla att ha vid sängen. Som han inte sover i, men ändå.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar