torsdag 4 juni 2015

Dagens bästa.



De här två. Melker tyckte det var himla festligt att hälsa på Selma. Eller ja, han tyckte väl att de hade en hemskt fin lampa och att hon hade många bra leksaker. Selma som är lite mera medveten om vad som händer runt henne blev stel av chock över att det låg någon viftande typ på hennes lekmatta.

Juni. Nyklippta gräsmattor, hägg som blommar, ljusa nätter och ja, regn och stormvindar. Ännu har jag inte alls fått någon sommarkänsla, men jag antar att den kommer i samma stund som vädret skärper sig. Ser man på Fanny samma tid ifjol så var det ju inte direkt någon sommarvärme då heller.

Att Lillemor bloggar igen. Jag följde hennes blogg flitigt då för fem-sex år sedan och hon är precis lika underhållande, självutlämnande och bra på att formulera sig som förr. De har dessutom bott i vår lägenhet när tvillingarna var små, vilket är lite extra roligt. De gånger vi oroat oss över hur det skulle gå att bo här med barn så tänker jag alltid på dem. Kan man bo med två bebisar så måste det ju liksom gå med en.

2 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar :) vi måste snart komma upp å hälsa på er!

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blev för ditt inlägg😊 och jo vi trivdes så bra i lägenheten. Ni har gjort den så fin!

    SvaraRadera