torsdag 2 januari 2014

2014


Januari och två dagar in på ett nytt år. Ett år som jag inte riktigt känner eller vet något om ännu. Ett år som säkert ska bli riktigt bra. Det också. Jag har funderat på att göra en årskrönika över 2013. Inte för att det varit något hejdundrande bloggår, egentligen det mest oproduktiva någonsin, men för att minnas. På nyårsafton pratade vi nämligen om att det känns som att ingenting hänt och att vi ingenting gjort under året som gått och det känns ju lite ledsamt. Mitt bildlager säger däremot något helt annat och bara jag hittar lite motivation under granbarr och chokladpapper ska det nog bli en krönika.

Först ska jag göra mitt allra bästa för att göra absolut ingenting. Under jullovet har vi flängt fram och tillbaka mellan familjer,  matbord och fester och de här sista dagarna ser jag fram emot att bara vara hemma. Hemma där man kan vakna till en dukad frukost om man har tur. Och ja, vi tände det fjärde adventsljuset idag. Det har liksom varit lite mycket. Men v

1 kommentar:

  1. Det verkar som om alla har haft samma tanke om 2013. Ett tråkigt år när det inte har hänt så hemskt mycket, eller när det bara har hänt tråkiga saker.

    SvaraRadera