måndag 14 november 2011

måndag och inspirationen lyser med sin frånvaro.

En av mina största svagheter är att jag inte kan göra saker om jag inte känner för det eller är inspirerad. Jag kan inte tvinga mig själv att tänka "men ta dig samman, gör det här nu,så har du det gjort sen" Näe. Mest av allt gäller det skolarbeten. Nu har jag suttit i en halvtimme och stirrat på ett dokument, skrivit en mening, raderat den, läst en blogg, öppnat dokumentet igen, och ja, ni förstår. Det går trögt helt enkelt. Ändå är jag inte stressad, eftersom jag vet att också stunderna med inspirationsöverflöd kommer. Men inte idag. Idag vill jag mest dricka kaffe, se på serier och fundera på en sitzoutifit. På torsdag ska jag nämligen på en sitz med tema Asien. Jag brukar vara en fena på att klura ut finurliga utklädnader, men nu är det tomt. Asien? Geishor? Ninjor? Hello Kitty? Jag har ingen aning.

 

så här såg vi ut på en sportsitz för något år sedan.

4 kommentarer:

  1. Tack Marie! Jag tycker att Du ska sitta med i juryn nästa år! ;)

    SvaraRadera
  2. Kuul! Jag skall också på den sitzen! :)

    SvaraRadera
  3. Jag vill också Asien-sitza! Trist att Brobyggarsitzen krockar med vår halarinvigningssitz. :/

    SvaraRadera