tisdag 8 november 2011

undvikande beteende.

Jag har gått och blivit en sån där som jag inte gillar. En bloggare som aldrig uppdaterar. Men jag har en ursäkt. Eller egentligen två. Jag har nämligen  fastnat i Grey's Anatomy, och jag har köpt en Onepiece. Summan av detta blir att jag nuförtiden mest sitter i soffan i min mysdräkt och stirrar på min dator. Inte så spännande bloggmaterial. Men jag har inte ens dåligt samvete. Jag tänker att man nog får göra så i november.

snyggare har jag känt mig, men aldrig mysigare

3 kommentarer:

  1. Åh krapulastrumpon! Så många söndagar har jag varit nära att klickat hem en sån. Varifrån köpt du?

    SvaraRadera
  2. haha! från en Rut mfl. butik i Umeå, så min e int äkta, men grymt skön ändå!

    SvaraRadera
  3. ååå en sån vill jag å haa!!!!!!!!

    SvaraRadera