söndag 20 november 2011

ställ dig på huvudet och var tyst.

Imorgon ska jag befinna mig vid Övis och dra en lektion i gymnastik. Det positiva är att jag inte är helt ensam och att det endast handlar om 90 minuter av mitt liv. Det negativa är att huvudstående är en del av stoffet och att hela lektionen blir filmad. Jag ska alltså bli filmad när jag lär elever stå på huvudet. Vem behöver kunna stå på huvudet? Idiotiskt. Jag var ändå tvungen att prova lite och nu kan jag inte längre svänga huvudet åt sidan. Men vem behöver nu kunna svänga på huvudet när man istället kan stå på det. Idiotiskt.

 

dagens ljuspunkt är ändå den lillalilla mängd snö som kommit och de magnifika fyrverkerierna på julöppningen. Ni gillar verkligen fyrverkerier här i Österbotten var Js kommentar. Och jo, det gör vi väl, även om fyrverkerier nog också är ganska idiotiskt.

2 kommentarer:

  1. hahah, seriöst ska man måst lär se he? kanske ere en viktig kunskap för ti klar se i live ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, i yogan ska man ju i alla fall kunna de! Så du får ha de som argument om dom undrar :)

    SvaraRadera