fredag 11 november 2011

olika sorters spel.

Idag har jag haft skola från 15.30-18.00. Två och en halv timme danska som blev roligare ju mörkare det blev ute. Humorn är verkligen på topp efter klockan fem kan jag lova, och  att allt gick på danska gjorde ju inte saken sämre. Det finns inte mycket logik i den danska grammatiken och hur jag än försöker koncentrera mig så tänker jag bara på Paradise hotel. Jag såg nämligen en säsong Danske paradise för en tid sedan och därför kopplar jag ihop danska med fulla ungdomar, otrogna partners och fult spel.

När jag kom hem var det redan kväll men vi åkte ändå till botniahallen för att se lite innebandy. Rätt lag vann överlägset, och det är ju alltid skoj.

kvällens huvudpersoner. Det där nätet gjorde att jag kände mig lätt synskadad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar