söndag 26 februari 2012

och dagen när vi brunchade ihjäl oss.

en bild som talar rätt bra för sig själv, vi hade mat i mängder

det svåraste var att veta var man skulle börja.
och lite skumppa för de nyförlovade.


Här inleddes söndagen på absolut bästa sätt. Eller tja, vi inledde dagen med att dammsuga och stöka i köket men sen. Sen kom Jessica, Markus och Sara hit och vi dukade upp det mest dignande frukostbord jag någonsin har skådat. Det var våfflor, det var lax, det var bacon, det var hemmagjord müsli, det var frukt, det var kaffe, det var muffins. Det var nypressad apelisnjuice, det var blåbärspannacotta, det var skumppa och mest av allt så var det hejdlöst trevligt. Nu är jag mätt. 



5 kommentarer:

  1. Ååh underbart! Precis sådär ska min födelsedagsbrunch se ut, bestämde jag just :D

    SvaraRadera
  2. Åh he va så bra att he va he bästa nånsin tror ja! Va fint att ni kom er ut på isen sen också :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror allas brunch borde få se ut så där! Jag är ännu mätt :D

    SvaraRadera