fredag 18 oktober 2013

det går inte så bra nu

Nu har jag gett upp. Kanske man inte behöver ha en sidomeny. Kanske det är snyggt med ett tomrum där. Visst?

Hemma hade vi en jultidning från Allers och i den fanns de här jättefina "julkulorna".
julbollar

Klipp ut mallen och fäst blomladen i varandra stod det. Yeah right. Jag anser mig vara rätt duktig på att pyssla och förstå instruktioner, men det här var helt omöjligt. Jag provade allt och började om och om igen och mycket åstadkom jag, men aldrig någon kula.

Snart börjar jag på riktigt tvivla på mina talanger men idag är det ju i alla fall fredag. Det betyder att man får äta nachos och dricka vin och se på idol. Man skulle ju ändå tro att det är något man inte kan misslyckas med.

4 kommentarer:

  1. Oj domdär had jag helt pippi på förra julen o gjord säkert 20 stycken! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jisses, lär mig! Jag var väldigt nära att skrutt ihop allt och släng bort :D

      Radera
  2. Men alltså, sidomenyn syns nog för mig här i sidan! :)

    SvaraRadera