fredag 18 oktober 2013

nej för det går ännu bättre.

Efter att ha googlat allt jag kom på så hittade jag tillslut en guide för vad man ska göra "If your sidebar has mysteriously relocated to the bottom of your front page" Jag älskar internet och att det alltid finns någon som haft samma problem före en. Nu kan jag äntligen (?) återgå till viktigare saker. Som att skriva gradu.

Först ska jag visa en tavla som jag fixade igår. Vi har många kala väggar hemma och det ser jag inte som något större problem men Andreas gillar tavlor. Alla tavlor. Till och med de mest mainstreama New York-skyline tavlorna du kan tänka dig. De kan vara snygga i rätt omgivning, men inte hos oss.
Något vi dock kan kompromissa om är citat- eller textposters. Sådana som det finns väldigt många av just nu och med alla budskap du kan tänka dig behöva i vardagen. Problemet är bara det att jag har så svårt att betala 40€ för något jag kan göra själv.

Så vi har varit utan tavlor och jag har fått höra hur jag ändå aaaldrig kommer tillverka de där tavlorna.


Och resultatet av det blev denna. Att tvivla på mina förmågor kan vara väldigt effektivt. 
Nu har vi glitter runt halva lägenheten men det är ju rätt festligt det också. 

2 kommentarer:

  1. va man än söker brukar man hitt på flashback tycker ja :D Hahah, kanske an tycker om carpe diem- väggord å? ;) /sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nå Carpe diem har han förstått att man int ska ha :D

      Radera