fredag 20 januari 2012

fredag var det här.

Imorse steg jag upp, förundrades över hur mörkt det var och gick till skolan. Där skrev jag för allt vad jag var värd och skickade sedan in en hemtentamen 10 min före deadline. Den känslan är obeskrivlig. Fredagen till ära gick vi sedan på café och åt en fastlagsbulle (jepp, igen). Jag måste nog försöka att inte göra det till en vana..

Ikväll är det äntligen dags för Pleppo Live! på Wasa teater, något jag har väntat på i flera månader. Fram tills dess ska jag fortsätta fira fredag och kanske virka något. Typ en husvagn.

 

Hur snygg som helst! Bilden tog jag ur boken Välkommen till virkligheten

2 kommentarer:

  1. Jag försökte mig på bilen, men den blev inte alls bra.. Fast renen och ormen ur samma bok är riktigt söta. :)

    SvaraRadera
  2. Okej, ja jag kan tro att formen kan vara svår att få "bilaktig", kanske man bara kan ha en husvagn :) Renen måste jag iaf. prova på, den såg kul ut!

    SvaraRadera