torsdag 5 januari 2012

mitt 2011, del 3.

September.



I september firade vi att studielivet börjde med en första ollistisdag och senare i månaden ordnade vi en avskeds/födelsedagsfest för Fanny. Hon flyttade då hem till Åland och alla blev påminda om att vasalivet inte kommer att vara för evigt. I vallgrund plockade vi otroliga mängder mer trattkantareller och jag hade cykelkrångel. Min cykel blev stulen men  hittades och stals tillbaka. Jag hade ändå bestämt mig för att köpa en ny, och Gud bevare den som tar den.


Oktober.



I oktober slog vi på stort och gick på trerättersmiddag på Strampen. Det var himmelens trevligt och maten var god. Jag deltog också i en sexkamp med världens bästa lag, Följa John och en annan tisdag invaderade vi samme Johns lägenhet och tog upp all plats han hade.


 


November.


I november började folk tala om att det blir en varm vinter. Höstvädret fortsatte och fortsatte och jag fick upp ögonen för virkning. Jag och mamma han också åka en sväng till Umeå före RG-line gick i konkurs och där shoppade vi i racerfart. Årets nästsista månad avslutades med en hejdundrande rolig Asien-sitz och ett fyraårskalas på Bergö.


 


December.


December är vanligtvis en av mina favoritmånader men 2011 låg jag sjuk i två veckor, vilket förstörde både min födelsedag och min konfektpremiär. Före sjukdomen hann jag ändå gå på bloggprisets skuggala och julpyssla lite. Julen firades hemma och var riktigt mysig, förutom att vi drabbades av stormar, strömavbrott och vattenavbrott. Under jullovet inleddes också mitt stora beroende av den sliskigaste såpan av dem alla, Paradise hotel.


Det nya året välkomnade vi i Replot och där var det så roligt att tiden gick allt för snabbt. Att tiden gått snabbt tycker jag sammanfattar 2011 väldigt bra, eftersom jag inte har en aning om vart det året försvann. Jag hoppas därför att 2012 bjuder på minst lika mycket underhållning, men att jag också kommer ihåg att ta vara mer på de stunderna.

1 kommentar:

  1. Denhär blogginläggsfrekvensen alltså! SWOSH! Älskar dina 2011-inlägg, det va nog ett bra år vi hade.

    SvaraRadera