fredag 13 april 2012

brobyggarnas första årsfest.

Idag går det undan. På morgonen hade jag ett seminarium och efter lunch gick vi till stan för att köpa det sista inför kvällens årsfest. Ni vet, hårspännen, extra skor, strumpbyxor och annat man kan behöva. Jag skulle ha ett halsband, och kom hem med en ny klänning. Egentligen skulle jag inte alls ha en annan klänning, men jag kunde helt enkelt inte motstå den. Nu har jag bara ett problem, och det är att de skor, den väska och det nagellack jag hade planerat ha ikväll, så passar inte ihop med den nya klänningen. Att välja ett nytt nagellack är ju inte så svårt, om det inte råkar vara så att man redan packat ner alla sina saker i lådor. En nål i en höstack är inget jämfört med ett nagellack i ett flyttlass, kan jag lova.

Vad jag har för nagellack kommer ändå inte ha någon betydelse ikväll. Magnus och Petski toastar och mina favoriter KAJ, underhåller. Det kan helt enkelt inte bli dåligt.

Senast diggade vi sepia och såg ut så här. 





1 kommentar: