torsdag 5 april 2012

let it grow.

Jag gick just bakåt i bloggarkivet för att hitta en bild från påsken i fjol. Det gick inte som planerat eftersom alla bilder tydligen är borta. Borta? Det känns ungefär lika kul som vädret utanför. Om det har att göra med att jag raderat min papperblogg eller att bloggen importerats på fel sätt, vet jag inte. Sorgligt är det i alla fall. Tidigare misstag och kraschade datorer har ändå lärt mig att säkerhetskopiera, så bilderna finns ju ändå kvar och jag kan ge er detta. Påskgräs 2011 och 2012. 

 i fjol frodades gräset även om det föll i golvet en gång. 

i år går det inte riktigt lika bra. Det kan ha något att göra med att jag sådde frön för en yta på 1250 cm², i en hemskt mycket mindre skål. Jag tror de liksom kvävs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar