måndag 23 april 2012

lite lägenhet.

Kameran har ännu inte hittats och nätet inte kopplats på men lyckligtvis har ju någon uppfunnit smarttelefonen. Måndagen till ära ska ni därför få lite lägenhetsbilder.


jag snodde förra ägarnas idé rakt av och radade upp mina böcker ovanför dörren. Nu behöver jag bara fler böcker i starka färger för att få fram effekten lite bättre..

 ett stycke kök. Det saknas ännu hyllor på väggarna, men ni måste ju hålla med om att draperiet är fint.

och ett stycke vardagsrum. Efter många om och men svängde vi soffan (och drog antennkabel runt halva rummet) och så här tror jag det får bli.
 jag är lätt beroende av fina paketpapper.

här är andra delen av vardagsrummet. Vi funderar på en fåtölj eller kanske detta skåp. Just nu känns det lite som en träningssal.

2 kommentarer:

  1. Åå va fint ni har de! Gillar speciellt din färgkoordinerade bokhylla! :)

    Jenkki

    SvaraRadera
  2. Dendär idén med böckerna är helt SUPER! Så snyggt!

    SvaraRadera