fredag 20 april 2012

hurra!



Det är länge sedan jag har uppskattat en fredag så mycket som just idag. Att under samma vecka flytta,  packa upp, presentera kandidat och vikariera tre dagar, är inget jag rekommenderar. Överlevde gjorde jag ändå och nu ser jag redan fram emot att gå och sova. Först ska jag bara surfa runt lite och se om jag hittar något fint. Jag är ju liksom i behov av en belöning efter den här veckan (alla svarar: jamen absolut). Nelly har rea så så värst svårt tror jag inte att det blir. Jag tror bestämt att jag behöver ett par färgglada pumps eller ett par jeans. Jamen absolut.

bild.

1 kommentar:

  1. ojj jestas va dukti du har vari! vaför ska allt allti kom på en gang liksom? :D du förtjänar no lite nelly-rea tå ;) håller sjölv på å kollar in e nu, för slös pengar e ju absolut he ja ska jär nu...;)

    /sara

    SvaraRadera