tisdag 3 april 2012

en lycklig måndag.

Om vi bortser från den här dagen, så hade jag en riktigt bra dag igår. På förmiddagen gick jag på en timmes ansiktsbehandling på ihohud och på kvällen  bjöd Mia  på bastu och påskmys. Hon hade ordnat superfint med både skattjakt och present och jag blev så glad. Att tyda ledtrådar och leta saker är en av mina dolda talanger. Det är ju så kul! I sin blogg har hon redogjort för hela skattjakten.


Emilia hade med sig ett helt fågelbo och det finaste muminägget. Under påsken ska jag verkligen ta tag i den där choko-dieten.

och jordgubbar! Som är redigerade i instagram och inte alls passar in, men ändå, jordgubbar!

Ems fick en noshörning i sitt kinderägg. Man kunde inte bygga den, rulla den, kasta den eller göra något som helst kul med den. Man skulle paja den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar