torsdag 25 april 2013

dagens paj.




Snart kommer Sara och Jessica hit. Då ska vi äta paj. Citronmarängpaj. Det hade jag aldrig lagat förut och tänkte mig att det skulle vara svårt. Kanske för att Bree i Desperate Housewives alltid bakar sådana, och hon är ju verkligen ett proffs. Något proffs behövde man ändå inte vara, eller jag hävdar ju att man kan laga vadsomhelst så länge det finns recept. Nu hoppas jag bara att den är god också. Jag tror jag aldrig har smakat något liknande.

Vill ni baka en likadan så finns receptet här

4 kommentarer:

  1. Åh jag har trott de har varit svåra att göra! Jag vet bara Bree och Bina som tidigare gjort såna :D Du kan ju slänga upp receptet för oss andra dödliga här också ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, å Bina å Bree e ju typ samma typ :D Ja la upp en länk!

      Radera
  2. E va en ytterst angenäm pajupplevelse! :)

    SvaraRadera
  3. Hemskt god va den! Tack.
    Å tilåme jag brukar lyckas med marängen till citronpaj (sådär annars kan ja bara bränna eller laga platta maränger)

    SvaraRadera