fredag 5 april 2013

gladsaker.





Låtom oss ta ett djupt andetag och helga fredagen. Det blir tröttsamt i längden med allt klagande, speciellt i en  blogg men det är så jag fungerar. Jag ställer in mig på det absolut värsta för att sedan kunna vara nöjd om något lyckas. Är man inställd på psykiska sammanbrott och döden så är det ju rätt positivt om man överlever. Oavsett om varenda en lärt sig alla floder i Asien eller finska verb.

Igår när jag var stressad och ledsen la jag undan allt och tillverkade i stället två pompoms. Herregud man kan ju inte annat än bli lycklig av sådana kreationer. De blev så fina. "Dom kan vi pynta med på vappen" sa sambon. Det kan vi. Och på midsommar, och på alla fredagar, måndagar och andra dagar i veckan.

Hur man gör kan man se här. Det är superlätt. Jag gjorde förstås lite fel eftersom jag inte riktigt hade tid med det där att läsa instruktioner men det blev bra ändå.

Ha en fin helg. Gör fjorton pompoms och häng upp dem överallt.

2 kommentarer: