onsdag 17 april 2013

nytt.


Jag har en ny jacka. Den är grön. Ett stort steg för mig som automatiskt köper något blått när det gäller ytterkläder. Ett mål med min praktik var att jag skulle kunna ha vårkläder innan månaden var slut och det har nu uppfyllts. Om tygjacka och converse var särdeles passande i gårdagens ösregn vet jag inte. Men är det vår så är det.

Annat trevligt som hänt är att vi nu bott ett år i den här lägenheten. Jag hade tänkt fira det med ett lägenhetsinlägg men innan jag kom mig för att ta några bilder blev det både mörkt och råddigt. Här syns iaf. en matta som är rätt ny.

4 kommentarer:

  1. Den där matten är SÅ snygg! Är helt insnöad på trianglar för tillfället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den! Jag såg annars att vi har samma påslakan, trianglar ska de vara :)

      Radera
  2. varifrån e mattan? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Från ellos! Finns både större och mindre, sådär ifall man vill ha dem överallt :)

      Radera