tisdag 17 september 2013

att aldrig sluta förvånas.



Förresten! Ni kommer ihåg mina (eller ja, min sambos) problem med mattor? Jag har tydligen tagit upp det både här, och nu senast här. Jag som var överlycklig att jag hitatt mattan med stort m på erbjudande och han som tyckte att den varken var särskilt fin eller billig.

För någon dag sedan såg han en bild från Teemu och Ninas nya hus. Ett hus som kommer att bli helt otroligt fint och feng-shuigt om jag känner dem rätt. Men ja, han visade mig bilden för att de hade en, enligt honom helt fin vardagsrumsmatta. Spännande tänkte jag och tittade på bilden. Och tror ni inte att den låg där, exakt samma matta jag försökt förhandla om i flera veckor utan resultat. Han är så fin.


Bilden kommer från Ninas blogg. Dit tycker jag ni ska gå och bli inspirerade av allt vackert.

1 kommentar:

  1. Ja de va hon Nina som du prata om! Har sett henne på jobbet när hon handlat åt kunder, då nämd hon va hon syssla med.

    SvaraRadera