tisdag 10 september 2013

bibliotekstisdag.


Om det är något jag älskar så är det bibliotek. Oändligt med böcker om saker du inte ens visste att du var intresserad av. Och helt gratis. Enda problemet är att jag också älskar att ha mycket böcker hemma i bokhyllan så tyvärr (för ekonomin) blir besöken till adlibris tätare än de till biblioteket. Olika "special"böcker brukar jag ändå låna. Sånadär som det kan vara bra att få bläddra lite i innan du vet om den är något att ha. Som olika pyssel- eller virkböcker. Eller romaner av författare jag inte är bekant med. Idag råkade det bli två med en huvudperson som heter Sigrid. Kan bli lätt förvirrande om jag läser dem efter varann..


Nu ska jag bara försöka välja vilken bok jag ska börja med. Vintagepimp och hemmafix eller Designs for learning in an extended digital environment. Verkligen svårt val.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar