tisdag 24 september 2013

tv-problematiken.




Och för er som grubblar över hur det gick för min  idolhunk. Ni kan vara lugna och känna er säkra på var ni hittar mig på fredagskvällarna framöver.  Det gick ju suveränt.

Så där på tal om TV så börjar äntligen alla serier igen. New girl och Grey's den här veckan och snart också Glee. Det enda som saknas är något jag kan titta på, sådär på riktigt. Se fyra avsnitt i rad-titta på. Längta hem till tvn-titta på.  I sommar har jag och Andreas sett alla säsonger Sex and the city (igen) men nu behöver jag något nytt. Game of thrones och Breaking bad verkar ju vara något man borde se, för att inte tala om vampyrserierna. men jag vet inte. Det får inte vara för overkligt eller för tungt men måste nödvändigtvis inte heller vara Glee-glättigt. Stora frågor.


4 kommentarer:

  1. Sopranos måst ni si, he brukar karar också tyck om! :D å jaa, självklart game of thrones :) /sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, Jessica föreslog också Sopranos, så kanske he! Jag såg nu att e finns 6 säsonger, så ganska många kvällar framöver sku ju va räddade iaf :)

      Radera
  2. Jag tror faktiskt att vi sku måsta börja me Game of thrones!

    SvaraRadera