måndag 2 september 2013

om en ny månad.



Andra september då. Igår kändes det som att vädergudarna verkligen ville meddela ordentligt att nu är det höst, då det ösregnade hela dagen. Eller så satt de bara och fnissade åt alla besvikna fyrverkerifantaster som så gärna hade velat få regn på lördagen. Inte så lätt att veta med dom där vädergudarna. Jag saknade ändå inte smällare och raketer utan hade en riktigt bra helg med kräftskiva, nattbastu och besök till en splitterny villa.

Idag ska jag umgås lite med min gradu. Så länge det nu går. Förra fickan fick jag nämligen en ordentlig nackspärr. Jag hatar verkligen den den där känslan när det knakar till och så är du låst. När du mest kan titta rakt fram och när en nysning är lika med otrolig smärta. Nej fy. Men bättre blir det. Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar