måndag 5 december 2011

en mindre glammig galauppladdning.



Här har ni min dag i en bild. Jag skriver om barn och musikalitet, medan Jannika där brevid funderar på frågor som Varför vetenskap? Jag kanske borde läsa den boken eftersom vetenskap och forskning är bland det tråkigaste jag kan tänka mig just nu. Roligt är det ändå med lite sällskap och ikväll blir det ännu roligare, för då ska jag gå på bloggprisets skuggala. Mitt lunchsällskap hade aldrig hört om något töntigare, se på gala på en skärm liksom? Men då tycker ju de också att bloggar är bland det sämsta som finns. Jag ser i alla fall fram emot kvällen och jag hoppas att många kommer till Fontana, så vi tillsammans kan vara töntiga och se på gala på en skärm.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer vara där och vara töntig tillsammans med dej då. :)

    SvaraRadera
  2. Vi ses där :) jag ska nog komma :) Jag hoppas också att det kommer folk, så att man inte sitter där helt ensam typ. Hehe.

    SvaraRadera