onsdag 7 december 2011

why so angry?


Må vara att jag är ett stort Angry Birds-fan, och äntligen fått den fulla versionen av spelet (0,79€, stort tack min kära!) men jag förstår inte vad folk är upprörda över gällande den här klänningen. Angry Birds ger PR åt Finland och är orsaken till att de är inbjudna, klänningen är riktigt snygg och hela grejen är underhållande. Pessimisterna menar att det handlar om produktplacering och smygreklam. Jag tror de bara är avundsjuka över att det inte var de som kom på idén.


bild från vbl.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte alls att det är fel på klänning. Snarare beror det väl på folks avundsjuka och att de måste ha något att klaga på gällande självständighetsbalen.

    SvaraRadera
  2. Jepp, det tror jag också! Det är bara roligt när någon vågar prova något nytt, det krävs ju nästan för att sticka ut ur den där kilometerkön..

    SvaraRadera