måndag 12 december 2011

KALAS

För att det här inte ska misstas som en sjukdomsblogg så tycker jag vi har lite kalastema idag. Jag ger er därför födelsedagsbarnet i fem versioner. Enjoy!



 


Den första bilden är jag inte riktigt säker på om den härstammar från 2005 eller 2006. Någon som minns när det var inne med strass-spännen på bältet? Följande år är jag bombsäker på, för den bilden är tagen på den mest efterlängtade födelsedagen någonsin. 18-årsdagen. Det är inte lätt att vara 17 år och studerande vet ni. På min nittonårsdag var det helt hejdlöst roligt och alla bilder är för sjuka för att visas åt allmänheten, därför var jag tvungen att välja en sur version. 2009 fyllde jag 20 år och fick en överraskningsfest. Det var så fint och jag blev så glad och alla var så snygga. Ifjol befann jag mig i stockholm på idolfinal dagen före bemärkelsedagen. Själva födelsedagen satt jag på arlanda, såg flyget bli inställt och ville bara hem.


2011 då? Jag hade tänkt ordna ett riktigt kalas imorgon och bjuda alla jag känner. Men ja, det kom lite feber och höga infektionsvärden och annat strunt där emellan.

2 kommentarer:

  1. Åh härregud vad bra att du klippt bort mig från den första bilden! En kväll på värsta-listan!

    SvaraRadera
  2. sku säg att e va 2006 som vi alla had kritstrecksbyxor me bootcut å strassbälte ;) ååh det legendariska kalaset 2008...ett fint men ack så suddit minne :D

    SvaraRadera