tisdag 13 december 2011

glimtar av en tisdag.

Jag blir lite rädd varje gång jag ser min blogg nu och de gamla bilderna, så jag måste komma med något nytt. Min dag har sett likadan ut som de senaste sjukdagarna men jag känner mig friskare och har äntligen fått tillbaka mitt smaksinne. Det är ju så himmelens tråkigt att äta saker som inte smakar någonting. Och ja, så har jag haft besök! Liksom, människor! Och två gånger dessutom. Hallelujah. Första omgången var Lotta och Fanny som hämtade med sig en riktigt Åländsk present så nu ska jag fördricka mig på äppelsaft. Några timmar senare kom Jannika, Emilia och Mia och då fick jag både sång och en bakelse, och paket förstås. Allt det här lyfter nästan upp det att jag inte kan ha någon fest ikväll. Nästan.


med smak av Åland.


brädspel och bakelser, mina vänner vet vad jag gillar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar