söndag 17 juni 2012

Det sa klick.


Det finns en nackdel med att ha ett jobb där det inte händer så mycket. Det finns liksom oändligt med tid för att slösurfa. Läsa bloggar, tidningar och nyheter, och ja kolla webshopar. Plötsligt hittade jag ett erbjudande jag inte kunde motstå, och nu är denna skönhet på väg till mig. En sprillans ny kamera. Alldeles för dyr. Alldeles för blänkade för att inte få följa med i handväskan i sommar.

Att mina inlägg ser konstiga ut beror annars på att jag bloggar från iPaden. Jag ska jobba på att hitta ett sätt att centrera bilderna. Så här kan vi ju inte ha det.

6 kommentarer:

  1. Åååh va roligt! Jag vill också!

    SvaraRadera
  2. Hur kan du blogga från ipaden? det vägrar funger när jag försöker ? :) "tacksam för svar, h. wendy "

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en app, som heter typ Draftcraft ( nu bloggar ja från telefon så ja minns int, svårt me alla möjligheter som erbjuds idag) man kopplar iaf ihop den me bloggen och så funkar de helt bra!

      Radera
  3. Okej , ja ska säga åt min lite mer tekniska karl att fixa de.. kan du ladd upp bilder från ipaden också? för det kan inte jag :) ?
    ( snart får du starta ett forum åt mej me alla mina frågor..)

    SvaraRadera
  4. jag startar ett forum, eller kanske en telefonjour? :) Via appen kan jag iaf. ladda upp såna bilder som är fotade med telefon (iphone), eftersom jag delar bilder mellan den och padden och fotona kommer dit automatiskt. Jag vet faktiskt int hur de fungerar annars, men tror nog att de fungerar med helt vanliga bilder, bara dom finns sparade på iPaden. Att man int kan ladda upp bilder via nätet är annars ganska dåligt, hur svårt kan e va liksom!? Hoppas du finner en lösning på dina problem och återkom gärna med nya frågor om det icke fungerar!

    SvaraRadera