tisdag 5 juni 2012

en pocket, flera pocketar? pockets? pocketböcker.


För att ha något att göra på stranden i sommar beställde jag hem en hög med pocketböcker. På adlibris får man nu tre pocketar (ett visst urval) för 9.90 så jag kände mig tvungen att slå till. Vissa kanske föredrar hårda pärmar, men med tanke på att jag ikväll läst den översta boken, är inbundet inte värt det. Visserligen kan det också betyda att boken var speciellt lättläst eller att jag var speciellt uttråkad. Riktigt underhållande var den i alla fall. Nu ska jag bara hoppas på lite varmare väder.

4 kommentarer:

  1. Belinda Olssons bok är superbra, men läs den som heter någonting med "gravidchock" först.. det är något jag rekommenderar varmt eftersom de båda hänger ihop. Och är värda att läsas! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har läst den! Köpte den lite halvmotiverat på loppis (gravidmagen på omslaget kanske skrämde mig lite) och läste den i ett sträck. Hon skriver så otroligt underhållande :)

      Radera
    2. Precis så gjorde jag också ;)

      Radera
  2. oj nu inledde du mej i frestelse! måst ta å beställ :D / Sara

    SvaraRadera