måndag 11 juni 2012

en ekenäshelg.



 Orsaken till min frånvaro är att jag i fredgas rätt hastigt och ogenomtänkt bestämde mig för att sätta mig på ett tåg ner till Ekenäs. Jag ville helt enkelt träffa saknade människor och förstås. Gå på popkalas.


Vi drack terrasscider i solnedgången på Alban, såg på friends och förstås,  åt  tacos hemma hos Jannika


På lördagskvällen ställde J och S till med förfest och många kom för att se deras nya hem. Kvällens trend var tydligen vita skor. Något jag tror många ångrar nu.

 Lägenheten var fin och sällskapet ypperligt. Det enda som saknades var solen och det dåliga vädret gjorde att vi bestämde oss för att skippa popkalasande och istället fara på krog. Där dansade vi till Euphoria, drack ur en pokal och åt prisses-mat mitt i natten. Underbart.


Mina skor tyckte dock inte att det var så underbart. Just nu snurrar de i tvättmaskinen och jag hoppas innerligt att de ska komma ut skinande rena.


På söndagen intog vi vågrätt läge i solen och hade underhållning i form av detta. Jag längtar redan till nästa besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar