fredag 1 juni 2012

News.


Jag har fått en ny kompis. Det är han den där platta gröna ni ser på första bilden. En iPad. Jag har sett plattorna mest som en kul grej. En dyr kul grej. Nu när det finns en i vårt hushåll måste jag nog säga att mina tankar om den har höjts. Gud så praktiskt det är. Min kandidatavhandling hade titeln " med plattan räcker det med ett verktyg", så nu ska jag se om jag kan stå för mina ord också i verkligheten.

Sedan måste jag också visa mina nya shorts. Trendfärgen, jag vet. Jag är en svag människa. Men de var faktiskt bekväma (och billiga) också. Orsaken till att jag fotade dem på sängen är att jag numera bäddar sängen, varje dag. Det har aldrig tidigare hänt i mitt 22-åriga liv.

Idag blir det lunch och fredagskaffe och sedan åker vi norrut för att gå på examensfest imorgon. Ha en riktigt bra fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar