måndag 13 april 2015

måndag.

Att lämna er med ett inlägg om rädsla för sjösjuka och foglossning var ju inte särskilt snällt. Båda båtresorna gick dock över förväntan och hem kom jag med en hel del fint som jag ska visa lite senare.

Helgen var en blandning av sorg och glädje. På lördag tog vi nämligen farväl av min fammo som dog i påskveckan. Det var en fin begravning och jag tror hon hade varit nöjd med att ha alla samlade och solsken som värmde.

Igår däremot blev jag rejält överraskad med en babyshower som de bästa kvinnorna i mitt liv ordnat. Från den ska ni också få se lite bilder, så fort jag kommit hem från frissan. Kanske bjuder jag till och med på en bild på det nya håret. Stay tuned, liksom.

En helg då vi tänkt mycket på en som fick leva i 90 år och firat en som ännu inte är född. Vissa dagar är mer kontrastrika än andra.

Ha en riktig fin måndag.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar