onsdag 15 april 2015

vardag.

Godmorgon onsdag. 15e april. Det betyder mindre än en månad kvar till beräknat datum för vår del. Eller mindre än en och en halv månad förstås, men ändå, det närmar sig. Igår var jag både till rådgivningen och till en läkare som konstaterade att allt ser bra ut. Hur de nu kan veta det, jag skulle ju helst av allt vilja ha detaljrapporter om vikt och längd och utförliga beräkningar om när de tror att det är dags. Men förstås, ett kryss på en kurva och positiva besked är ju inte helt dåligt det heller.

Igår var vi på tvåmånaderskalas och fick glasstårta och idag ska jag gå och färga mina ögonfransar och -bryn. Där har ni största minuset med att vara blond. Om jag inte fixar bryn och fransar så syns de helt enkelt inte. Att färga dem sparar därför mycket tid och får mig att känna mig finare.

Efteråt ska jag dessutom dricka kaffe med Mia. Det går rätt bra att vara mammaledig måste jag säga.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar